Måndag!

Jag gillar inte Måndagar. För på morgonen måste man liksom vakna, och det är inte kul. Idag har skolan gått jätte fort. Vi hade HK sista lektionen, och fick sluta en halv timme tidigare för våran lärare skulle på möte. Och så har jag dansat balett idag med, det gick faktiskt bra för en gångs skull. Nej, nu ska jag plugga biologi och sen blir det top model!
Jag har inga fina kläder i min garderob, kul att jag bara har 700 kvar denna månaden. Och kul att det är det 4 oktober. Och kul att jag måste köpa converse på Lördag. Och kul att jag kommer ha 27 dagar utan några pengar alls. Kul alltså, kul.l

Blir ingen dagens outfit bild idag, för att jag otroligt fula och tråkiga kläder idag :)
Bjuder på lite fina mås bilder istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0