Torsdag

Idag är det Torsdag, för er som inte visste det. På idrotten sprang vi 2,8:an. Det gick oväntat bra, jag fick till och med mvg! Fast jag höll på att dö efteråt. Idag efter skolan har jag inte gjort någonting :(
Men igår vad jag med Anna&Julia! Vi gjorde pannkakor, sen flög jag på anna! Jag flög på hennes fötter. Så som alla små barn gör! :D När jag flygit färdigt gick vi med Julia till bussen. Sen gick jag och Anna på en promenad.
Sen skulle Anna klippa sig, så då tittade jag på tv :)



Väldigt tråkiga kläder som vanligt :)

♥ Vitt linne - H&M
♥ Blommigt linne - Ginatricot
♥ Vit cardigan - Zara
♥ Blå/gråa jeans - JC




Kommentarer
Postat av: nathalie

du är verkligen snabb julia :o

jag kommer klara det på g precis säkert :P!!

du var jätte fin idag , som alltid ! <3

2010-09-02 @ 20:34:08
URL: http://nathaliiesynnergren.blogg.se/
Postat av: anna !!! ;)

jag kommenterar :D<3

2010-09-05 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0