Lööördags godis !

Den reklman filmen där dom sjunger lördags godis, lördags godis den härmar Fredagsmys jätte mycket .Fast det är bra att det finns en låt för båda dagarna. Idag vaknade jag halv nio , och då åt jag frukost . Sen åkte jag och mamma iväg för att vi skulle hitta gympa skor till mig , vi var på tre ställen Märkes Outlet, Visko och Team sportia men vi hittade inga . Och så var vi på tygaffären för att jag skulle ha tyg till en tavla, men vi hittade inget bra . Och sen åkte vi till JC , för att det var rea där . Och där var det kul :D Hittade en par jeans , och en tröja :) Och sen köpte vi kolsyra till kolsyra maskinen. Och sen åkte vi till Wyllis där plockade jag en pytte liten godis påse, men jag la den bara i vagnen utan att säga det till mamma :) Men sen sa hon att jag skulle plocka godis , så då var det inte kul längre . Nu ska jag gå ner och duscha och byta om , för vi ska ha gäster och äta middag ikväll. Och jag ska nog scraapbooka , för jag fick ett lim av mamma . För det var slut ,och jag köpte inget nytt. Just det , jag köpte 200 färgade papper till scraapbook med i massa olika färger :)



/ Julia ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0