Halloj Halloj !

Mitt rum är super stökigt !! Och jag står inte ut med det ! :) Så nu ska jag städa hela rummet, och sedan ska jag göra lite läxor. Och ikväll ska jag läsa massa gamla frida&julia&Elle&Vecko revyn tidningar. Jag låg och uppe och kollade i tidningar till elva igår, inte bra Julia inte bra ! För jag ska fösöka lägga mig tidigt så jag inte bli så trött på dagarna . Skolan idag var faktiskt mycket rolig. Först hade vi So,  och vi fick tilbaka vårat läx förhör jag fick 36/38, ganska duktigt Julia ! :D  Sen hade vi svenska, och jag gjorde klart min prov nånting sak . Sen hade vi Engelska, det var roligt :) Sen Matte, det var mindre roligt ;) Och sen hade vi luch, och jag&Marre&Alva&Eve gick hem till mig på lunchen . Där ville Marre lära mig spela nord, men jag var onintresserad. Elak Julia !! :D Jag bara provade alla mina tshirtar , och jag slängde två idag. Mycket duktig Julia !! Sen gick vi tillbaka till skolan och hade bspråk det var kul ! :D   Sen hade vi musik, och jag och Natta skrev en låt som gick så här : När jag gick till Wyllis köpte jag korv,bröd,vetemjöl,mjölk och ärtor !! Och så var det en stoooor avslutning på ordet ärtor. Men det var kul , även fast det var patetiskt :D Och så spelade vi gitarr till. Sen följde Jessica&Marre med mig hem. Vi åt mat , jag åt rostad macka och flingor . Och dom åt bacon ( för att vi inte hade någon olivolja och jessica inte tål smör, och att det blir fett av bacon) och korv , för det tål Jessica ! :D  Och Marre åt bröd , men inte Jessica för hon tål inte det :D Det var trevligt , sedan dansade jag&Jessica balett och nu sitter jag här . Intressant dag va ? Och som vanligt ska jag göra läxor&städa rummet nu .

Jag hittade mina pengar som varit borta , så nu ska jag nog köpa den ljusrosa blusen jag lade upp igår. Mammas får nog åka och köpa den imorgon ! :D

 

/ Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0