Hallå !

Nu är jag hemma från Malmö ! vi var på middag hos mammas kompis .Och så var vi och shoppade på Entre&Burlövs center . Och jag hittade äntligen en jacka !! En ganska vanlig svart jacka :) Skönt att slippa leta jacka ! Nu ska jag bara hitta skor , men om jag hittar dom och dom inte klickiliklckar ska jag nog köpa dom första jag la upp igår . Jag hittade också en tshirt på Ginatricot för 99 , den på bilden . Sen åkte vi och åt middag hos mormor. Jag fick stick grejer , så jag SKA lära mig sticka vantar . Fast det verkar otroligt svårt. Man ska ha fyra stickor samtidigt , det låter omöjligt . Sen åkte vi tre timmar hem .. Och då åt vi Mackor med räk moja . Och lite senare på kvällen tacochipis&Ostdipp och Guaccamole. Och på kvällen beställde jag en tröja&ett halsband&mössa&Halsduk. Om jag hade mer pengar , skulle jag köpt peace tecken linnet med.Idag ska jag åka och köpa en virknål , för att jag ska slinga håret . För den där pinnen man skulle ha, har jag tappat bort. Och sen blir det nog mest städa rummet&scraapbooka ! Kanske ska pärla något med :)




/ Julia

Kommentarer
Postat av: Corris By Cornelia

Svar ang nitarna.

Jag har köpt dem på PunktShop i Stockholm. :)

2010-01-05 @ 12:23:03
URL: http://corriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0