Godagens :)

Varför hade jag så många läsare igår ? :D Hade 26 mer än vanligt , för vanligtvis har jag 3-4 om dagen  ! Men det var kul att få kommetaret ! Nu är jag hemma en stund , klockan är tolv . Och min nästa lektion är 12.55, så går nog tillbaka till skolan om 40 minuter, tills dess ska jag nog sitta och rensa lite pärlor . För att min pärl låda är så fruktansvärt stökig . När jag kommer hem ska jag också göra otroligt mycket läxor, och så får jag se om jag går upp till Unf idag, men troligvis orkar jag inte det . Och om jag hinner städa hela pärllådan , hinner jag kanske pärka något med . Men nu fick jag ett sms av Julia&Anna, dom vill gå till bild salen och göra klart en bild :) 

Julia&Anna .


/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0