Ellen skriver !

Hej ! Jag heter Ellen , och är nio år . Och nu ska jag skriva.

Det första jag vill skriva är att Julia är bäst , hon är bara så grym! ^^ Sen vill jag bara säga att Emma också är ganska bäst ! Men bara ganska ;) Vad ska jag säga mer ? Jag vill också ha en blogg. Jag ska fråga min mamma om jag får ha det nu igen , ikväll . Men det får jag säkert inte :(  Om jag hade en blogg skulle jag skriva om massa olika saker , om djur och om Julia och om alla. MASSOR! Jag har sett Erik Grönvall och Calle nånting på stan , nära lund . Nu blev ni avensjuka va??? Och Calle tittade nästan på mig!! Men bara nästan...När jag är inne på datan brukar jag gå in på Stardoll,KPwebben och Youtube! Det här var faktiskt väldigt roligt tycker jag :D HMM...Vad ska jag skriva nu ? Kanske om armbandet jag just gjorde.Det är en silvrig kedja,som det hänger 6 stycken pärlor i. Fast ett ramlade av alladedes nyss.....hihiihihihihihihihihihiihihih :P Jag tyckte dom här kläderna vad snygga!!!! Dom kommer ifrån H&M !!

 

/ Ellen snygga jag .


Kommentarer
Postat av: Ellis

ja Fiiiccckkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-09 @ 20:44:27
URL: http://inget.nu/bloggspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0