Godagens :)

Idag kom jag hem från skolan halv fyra, alltså för ungefär 45 minuter sedan. I skolan hade vi först tyska läxförhör, fast det blev typ inställt. För alla sa ba : Nämen , du sa inte att vi hade detta tills idag.  Och så sa hon : Okej , men då får ni ha det på Måndag istället. Så det får vi på Måndag :) Sen hade vi MAtte-prov, det gick mycket bra . Fick ett slarv fel, hade skrivit av talet fel :( Sen hade vi So läsförhör , det gick rätt bra det med :) Och så hade vi Kemiprov, och det gick med bra . Det var dom läxorna&proven vi hade till idag :) Och sen ska vi dansa på Parlamentet (typ en uppvisning) imorgon, så vi övade på dansen med . Idag ska jag göra pannkakor :D Det har jag velat äta sen i måndags. Och sen ska jag packa upp skid grejerna jag hade igår också . Jag valde alpint på elevens val idrotten , så jag var i Uliricahamn och åkte skidor igår. Det var roligt ! Fast jag saknade värdens bästa tjejer som inte var med :D

Jag och Maria :)


/ Julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0