Hejsan!

Idag är det Måndag. Alla Måndagar känns alltid likadana. Lika tråkiga, för då vet man att det är 4 dagar kvar tills det blir helg. Och det är ju en evighet. Innan längtade jag inte lika mycket till helgen, jag antar att skolan har blivit tråkigare :) Och vi går ju till tre nästan varje dag. Idag har jag har varit i skolan som vanligt. Den enda lektionen som var lite rolig var HK. Vi gjorde frukost. Fast mer än halva lektionen gick iförsej åt att ha genomgång. Men jag skulle iallafall göra mannagryns gröt. Och det gick inte så bra, eftersom plattan jag skulle göra det på inte fungerade. Och sen när jag kom hem har jag bara suttit vid datorn och gjort läxor. Ska fösöka börja göra läxorna på måndagar, får se hur det går ;) Och nu ska jag nog ta och intallera sims 2!

funderar på om jag ska börja orka ta dagens outfit bilder.
fast det känns så onödigt eftersom jag alltid har så tråkiga kläder :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0