Löördagsmys !

Lördag , Löördag, Löööööördag ! Jag har suttit framför datorn nästan hela dagen nu . Men det var ju 8 dagar sedan jag satt framför datorn ! Jag har saknat den , haahaha :D   nu sitter jag och chattar med Maria , du är bäst :) <3    Jag ska nog snart gå ner och sitta framför Teven lite :) Fast bara kanskeeeee... det kanske blir kolla på H&M´s hemsida också. För det är så jäklans kul :D  Idag har vi jagat vår kanin Pucko som rymt ur sin bur , tillslut blev den trött och vi fick in den. Och så har jag sjutit någora straffar med Pappa, Emil och Anton. Och sedan sjöt vi luftgevär . Imorgon ska jag dansa balett, och så kanske jag lyckas övertala pappa att vi ska åka och se Prinsessa på bio ! :)

Nejj , men det blir nog vara social med familjen och seeeeeeeen H&M :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0