Tjooo !

Nu har jag precis ätit tacos , muuums :) Skönt att slippa julmaten nu . Julmat är inte ens gott ! Mitt godis förnbud är slut , tjiihoo ! Fast ska börja igen vid nyår . Igår var vi på hemmakväll , och köpte mega godis påse för 77 kronor :D Över ett kilo iallafall ! Min lille bror fick värdens roligaste spel i julklapp, som heter Game of life . Det är sjukt roligt ! man har ett eget kreditkort. Och så satte man in det i en kredit korts läsare , och så fick man sin lön. Och så kan man befodrad i sitt jobb. Och skaffa barn , och utbilda sig . Har spelat det flera gånger. Jag fick massa kul också , det kommer ett inlägg om det sen med ! Idag har vi varit och kollat på valpar , jag vill ha egen hund !

Nej , nu ska jag leta upp jacka&skor på hemsidor. Någon som har något tips ? :)


HO - HO - HO !


/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0