Tisdag !

Det är den 29 December , det vet jag för vi har tre oöppnade 1,5 liters mjölk hemma som gick ut den 28 December .
Igår var jag med mamma på jobbet, jag satt vid datorn precis hela tiden nästan. Men vid lunch åkte vi till Knalleland och gick runt och letade efter skor&jacka åt mig i två timmar. Sen åt vi på Subway ! Jag åt två mini subs , mumsfilibabba ! Jag har fortfarande inte hittat skor&jacka så idag blir det kolla på det på internet hela dagen typ :P  Dom stövlarna som jag la upp igår , vad skit stora vid vaden . Jag hitta ett par skit fina på dinsko , som var äkta skinn som mamma vill att jag ska köpa :) Men så klickade dom :(   Och det vill jag absolut inte ha ! Jag tycker inte sko afäärer ska ha heltäckningsmatta ! Då hör man ju inte om skorna klickili klackar . Jag skrev ut bilder igår också, på fotopappret jag köpte på rusta :D  Det gick inte så bra, jag lät inte bilderna torka så det blev vita rispor i dom . Men jag skulle iallfall ha dom till att göra ett scraapbook album, eftersom jag fick sånna saker i julklapp. Nu ska jag göra en önskelista på H&M , för jag fyller år snart :)   Den kanske ni får kika på sen .


Denna kameran vill jag ha när jag fyller år !!



Hej då / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0