Saaturday !

Nu tittar jag på Robinson , eller jag har pausat lite i mitt tittade. Anton spelar något poker spel på pappa dator, så jag kan inte ha den .. och det suger . För nu måste jag kolla på Robinson , och jag tycker det är ganska tråkigt . Jag kan iförsej sitta vid datorn där uppe, men har inte lust att sitta där uppe själv.  Idag vaknade jag vid den tiden så jag fick se slutet på julkalendern , men jag tittade på hela på kvällen. För det vore ju hemskt om jag missade något avsnitt. Sedan åkte jag och träna fotboll, jag fick ont i halsen i slutet. När jag kom hem åt jag macka&Juice ! Sen så .. ah .. vad gjorde jag då ? Typ inget . Ajja , jag har pysslat idag iallalfall.. Eller har målat keramik gubbar , tomtar&Änglar och sånt. Det är mycket mycket roligt !  Sen har vi spelat Löning , jag kom trea av fyra ! Jag hade inte tur  ( sur min) .

Det blir ingen bild idag heller,   för jag har inga bra bilder på pappas dator .


Ha det gött / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0