Jullov !

Tjaaa ! :D     Idag fick vi jullov ! Julavslutningen id skolan var faktiskt bra . Men när vi skulle gå hem , så fastnade mitt skåp. Och jag fick vänta på att vaktmästaren skulle bryta upp de.. inte så kul . Sen när vi kom hem sa Emil att vi skulle baka julgodis ,  och jag som skulle städa mitt rum . Otur :D    Jag skulle göra knäck , och ah. . det blev inte knäck . Det blev socker sörja . För det stod att man skulle koka upp knäck smeten , men jag kokade ganska mycket för länge. Efter allt julgodis bak gick jag ut med lilla alizen, sen packade jag&sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte till hann.   Så nu har jag nyss käkat lite tacos . 

Jag vill ha domma sakerna , som kommer ifrån GinaTricot ,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail ?: (publiceras ej)

URL/Vad heter din blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0